काठमाडौं । सरकारले चालु आर्थिक वर्ष २०८३/८४ को बजेटमा गरिएको घोषणाअनुसार राष्ट्रसेवक कर्मचारीहरूको नयाँ तलबमान स्वीकृत गरेको छ। मन्त्रिपरिषद्को निर्णयपछि नयाँ तलबमान २०८३ साउन १ गतेदेखि लागू हुने गरी कार्यान्वयनमा आएको अर्थ मन्त्रालयले जनाएको छ।
अर्थ मन्त्रालयका अनुसार नयाँ तलबमान निजामती कर्मचारी, नेपाली सेना, नेपाल प्रहरी, सशस्त्र प्रहरी बल, नेपाल स्वास्थ्य सेवा, संसद् सेवा, सामुदायिक विद्यालयका शिक्षक तथा प्रदेश र स्थानीय तहका कर्मचारी सबैमा लागू हुनेछ। सरकारले यस निर्णयमार्फत राष्ट्रसेवक कर्मचारीको सेवा–सुविधामा सुधार गर्दै उनीहरूको मनोबल अभिवृद्धि गर्ने अपेक्षा गरेको छ।
मुख्यसचिव र प्रधानसेनापतिको तलब ९० हजारभन्दा बढी
स्वीकृत तलबमानअनुसार मुख्यसचिव र नेपाली सेनाका प्रधानसेनापतिको मासिक तलब ९० हजार ५९४ रुपैयाँ पुगेको छ।
त्यसैगरी नेपाल प्रहरीका महानिरीक्षक (आईजीपी), सशस्त्र प्रहरी बलका महानिरीक्षक तथा नेपाल सरकारका सचिवको मासिक तलब ८४ हजार ५७६ रुपैयाँ कायम गरिएको छ।
तल्लो तहका कर्मचारीको तलब पनि बढ्यो
सरकारी सेवाको सबैभन्दा तल्लो तह मानिने प्रथम स्तरका कार्यालय सहयोगीको मासिक तलब अब २८ हजार ९८४ रुपैयाँ पुगेको छ। यससँगै अन्य सबै तहका कर्मचारीको तलब पनि नयाँ तलब संरचनाअनुसार वृद्धि गरिएको अर्थ मन्त्रालयले जनाएको छ।
मासिक तलबको १० प्रतिशत प्रोत्साहन भत्ता
सरकारले तलब वृद्धि मात्र होइन, कर्मचारीलाई थप सुविधा दिने उद्देश्यले मासिक तलबको १० प्रतिशत बराबर प्रोत्साहन भत्ता उपलब्ध गराउने व्यवस्था पनि गरेको छ।
अर्थ मन्त्रालयका अनुसार वृद्धि भएको तलबमानका आधारमा गणना हुने १० प्रतिशत रकम प्रत्येक महिना प्रोत्साहन भत्ताका रूपमा कर्मचारीलाई उपलब्ध गराइनेछ। यसबाट कर्मचारीको वास्तविक मासिक आम्दानी थप बढ्नेछ।
शिक्षक र स्वास्थ्यकर्मीको तलब पनि वृद्धि
नयाँ तलबमानअनुसार सामुदायिक विद्यालयका माध्यमिक तह प्रथम श्रेणीका शिक्षकको मासिक तलब ७४ हजार ९५८ रुपैयाँ पुगेको छ।
त्यसैगरी प्राथमिक तहका शिक्षकको न्यूनतम तलब ३४ हजार ४२६ रुपैयाँ कायम गरिएको छ।
स्वास्थ्य सेवातर्फ अधिकृत १२औँ तहको मासिक तलब पनि ८४ हजार ५७६ रुपैयाँ पुगेको अर्थ मन्त्रालयले जनाएको छ।
पेन्सनमा पनि १० प्रतिशत वृद्धि
सरकारले बहालवाला कर्मचारीसँगै पेन्सनधारीलाई पनि राहत दिने निर्णय गरेको छ। नयाँ व्यवस्थाअनुसार सरकारी सेवाबाट अवकाश प्राप्त कर्मचारीको पेन्सन रकम १० प्रतिशतले वृद्धि गरिएको छ।
यसबाट लाखौँ पेन्सनधारी प्रत्यक्ष रूपमा लाभान्वित हुने अपेक्षा गरिएको छ।
सबै सरकारी निकायलाई कार्यान्वयनको निर्देशन
अर्थ मन्त्रालयले नयाँ तलबमान तथा प्रोत्साहन भत्तासम्बन्धी निर्णय तत्काल कार्यान्वयन गर्न सबै मन्त्रालय, विभाग, कार्यालय तथा सम्बन्धित सरकारी निकायलाई निर्देशन दिएको छ। अब साउन १ गतेदेखि लागू हुने नयाँ तलबमानअनुसार नै तलब, भत्ता तथा अन्य सुविधा भुक्तानी गर्नुपर्ने मन्त्रालयले स्पष्ट गरेको छ।
सरकारको यो निर्णयले राष्ट्रसेवक कर्मचारी, शिक्षक, सुरक्षाकर्मी, स्वास्थ्यकर्मी तथा पेन्सनधारीहरूको आर्थिक अवस्था सुधार गर्न सहयोग पुग्ने विश्वास गरिएको छ।